Menu Bill Papas

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Υποψηφιότητα Συμμαθητού στην ΕΑΑΣ

Print Friendly and PDF








Αγαπητοί Συμμαθητές
Ο Συμμαθητής μας και Πρόεδρος του Συνδέσμου της Τάξεως Χατσίκας Δημήτριος έθεσε υποψηφιότητα για το Δ.Σ. της ΕΑΑΣ κατά τις προσεχείς εκλογές της 23 Φεβ.2014. Του ευχόμαστε "Καλή Επιτυχία" και είμαστε σίγουροι ότι όλοι οι συμμαθητές που είμαστε μέλη της ΕΑΑΣ θα τον τιμήσουμε με την ψήφο μας. Ακολουθεί η Ανακοίνωση Υποψηφιότητάς του. 


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ
                                                                                                        Αθήνα  04 Οκτ 2013


Aγαπητοί φίλοι συμμαθητές, μέλη της ΕΑΑΣ,

      Νιώθοντας ευθύνη και υποχρέωση για την ενημέρωσή σας επί των αποφάσεών μου, σας γνωστοποιώ την απόφασή μου να στηρίξω την προσπάθεια της ΕΑΑΣ  στις εκλογές του Φεβρουαρίου 2014 ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου αυτής,  απ΄ όποια θέση με τιμήσει η εμπιστοσύνη του εκλογικού σώματος.

       Η απόφασή μου να αγωνισθώ με όλες μου τις δυνάμεις υπέρ των δικαιωμάτων των αποστράτων και των οικογενειών μας προϋποθέτει:
           α. την ανάλογη εμπειρία που απέκτησα από την μέχρι σήμερα ενασχόλησή μου ως Α΄ Αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Στρκων (ΠΟΣ), ως Γεν. Γραμματέας του Πανελληνίου Συνδέσμου Αξκων Πεζικού (ΠΣΑΠ), ως Αντιπρόεδρος του παραρτήματος Παπάγου της ΕΑΑΣ , ως Πρόεδρος του Συνδέσμου της Τάξεώς μας καθώς και των πολλαπλών επί σειρά ετών δραστηριοτήτων μου.
           β. την υποχρέωση, την οποία ευθαρσώς αποδέχομαι, να ταχθώ υπέρ της προάσπισης  των κεκτημένων της ΕΑΑΣ και των μελών αυτής και εν γένει της κοινωνικής μας ομάδας, ενάντια σ’ όλες τις επαπειλούμενες καταστάσεις απ’ όπου κι αν προέρχονται, με γνώμονα το δίκαιο, την αξιοπρέπεια και την ακομμάτιστη χάραξη - υλοποίηση στοχευμένων ενεργειών, υπέρ των κοινών νομίμων συμφερόντων απάντων των συναδέλφων,
           γ. την ικανότητα εξισορρόπισης των σχέσεων μεταξύ των συναδέλφων και των υπαρχόντων φορέων για επίτευξη του κοινού επιδιωκομένου αποτελέσματος.

       Θεωρώ ότι αποτελεί ηθική μου επιβράβευση η αποδοχή και εμπιστοσύνη των συμμαθητών μου τόσα χρόνια, αλλά ταυτόχρονα και υποχρέωσή μου να ενισχύσω πλέον αγωνιστικά το ανώτερο θεσμικό όργανο υλοποίησης των συμφερόντων μας που είναι η ΕΑΑΣ, επιδιώκοντας την αύξηση συνοχής, δυναμικότητας και ανάπτυξής της, καθώς και την εξασφάλιση της βιωσιμότητάς της ως ΝΠΔΔ με Πανελλήνια δράση και λόγο.
 
ΥΣ: Θα ΄ταν τιμή μου η επαφή σας μαζί μου για την κατάθεση της γνώμης σας.
     

    Με συμμαθητική αγάπη
                                                                                                                                   Δημήτριος Σ. Χατσίκας                                                                                                                                               Ταξχος ε.α.                                                                                                                                                                      
                                                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου